divendres, 13 de febrer del 2009

Tot arriba...

Només queden 15 dies !!! puc dir amb alegria o també puc dir...encara queden 15 dies, amb desànim.

I es que en tantes ocasions, així em trobo, amb tants de sentiments que efloreixen i de tota mena. Però ara es el moment en que m’agradaria donar un homenatge a la següent frase:
“Tot arriba!!!”

I es que durant tot aquests mesos d’espera, ha estat la frase per excel·lència que mes m’han transmès, i ho sé, m’ho deien de tot cor i jo pensava... Sí, a mi m’ho has de dir
Però es que veritablement, així ha estat i “Tot arriba!” i en 15 dies tornaré fill meu a estar de nou amb tu. Vaig enllestint la meva maleta.

M

Imatge maleta.jpg extreta del http://blogs.publico.es/murmansk/que-es-esto

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quina alegria em dones Yvonne,15 dies et queden per tornar-lo a veure.
"Tot arriba" També ens ho diuen a nosaltres, ho ja no et queda res, també ho sento dir.
Però només nosaltres sabem qque vol dir esperar a un fill que no està en el teus braços, un desig molt gran de tenir-lo i l'angoixa de no poder-lo abraçar.
Petons, a tots dos.
Mercè,